piątek, 9 września 2016

Monety Expo Warsaw 2016


W dniach 2-3 września 2016 roku odbyła się już piąta edycja targów monet - Monety Expo Warsaw.

W trakcie trwania targów prezentowane były dwie wystawy:
- filatelistyczna

- oraz banknotów pt. "Motywy secesyjne na banknotach"
Plansza 1 z 4


Dodatkowo na stoisku PTN za drobną opłatą (2 zł) można było wybić pamiątkowy żeton:

Jeden z wystawców (z San Marino) organizował również ciekawą loterię:
Mi udało się wylosować taką oto monetę:
Watykan, Papież Paweł VI, 20 lirów, 1968 (MCMLXVIII)


Na tych targach byłem jedynie na chwilę w piątek koło południa i wydawało mi się jakoś pusto. Trochę pooglądałem, trochę pogrzebałem ale zbytnio nic nie kupiłem poza akcesoriami (holdery, kapsle, albumy). Większość zakupów monet czy też banknotów dokonuję poprzez internet bo mam możliwość porównania różnych ofert jak również szybkiego sprawdzenia cen w zakończonych aukcjach, mimo to lubię takie targi. Jest możliwość zobaczyć na żywo czy też "pomacać" jakieś nowe rozwiązania w przechowywaniu monet (albumy, kuferki) czy też zobaczyć i zainteresować się dodatkowo jakimiś innymi monetami.

Na koniec jeszcze dwie fotki:

1 komentarz:

  1. Fajna wystawa i nie tylko skierowana do numizmatyków czy osób zbierających stare monety. Mi w takim miejscu udało się nabyć ładnie zachowane złote monety http://www.skarbnicakrajowa.pl/zlote-monety które doskonale wpasowują się do całej mojej kolekcji. Lepiej jest zdecydowanie odwiedzać takie miejsca niż korzystać z różnego rodzaju portali aukcyjnych.

    OdpowiedzUsuń